سایت طرفدار

ساخت وبلاگ

طرفداری- مارکو پیاتسا، رسما بازیکن یوونتوس است. بازیکنی که با درخشش در فصل گذشته لیگ کرواسی و یورو ۲۰۱۶، توجه تیم هایی همچون لیورپول، بروسیا دورتموند و میلان را به خود جلب کرده بود، دقایقی قبل قراردادش را با بیانکونری به امضا رساند.

این وینگر ۲۱ ساله که قابلیت بازی در همه پست های هجومی را دارد، به گران ترین فروش تاریخ دینامو زاگرب تبدیل شد. وی با رقم ۲۳ میلیون یورو به اضافه ۲ میلیون یورو پاداش به یوونتوس رفته است که از رکورد قبلی این تیم، یعنی فروش لوکا مودریچ به تاتنهام هاتسپر بیشتر است. پیاتسا صبح امروز به تورین رسید.

قرارداد پیاتسا تا سال ۲۰۲۱ با یوونتوس اعتبار دارد. وی به اردوی استرالیا ملحق نخواهد شد و پس از یک هفته استراحت، به تمرینات تیم در ایتالیا می پیوندد.

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 218 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 23:45

طرفداری- مراسم انتخاب برترین های لیگ برتر پانزدهم، روز شنبه در سالن همایش های برج میلاد تهران و با حضور مقامات کشوری و لشگری، رئیس ، اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، علی کاظمی سرپرست و مدیران سازمان لیگ، مدیران عامل باشگاه ها، روسای هیات های فوتبال، مربیان و بازیکنان وداوران و جمعی از پیشکسسوتان برگزار می شود.

این مراسم از ساعت 20 و 30 دقیقه و با برگزاری ضیافت شام آغاز و سپس برترین های فوتبال در فصل گذشته معرفی می شوند.

به نقل از  روابط عمومی سازمان لیگ، در مراسم انتخاب برترین های لیگ برتر پانزدهم، در قسمت آقایان 14نفر انتخاب می شوند. در هر بخش سه گزینه کاندیدای برترین هستند که به نفر برگزیده جایزه اهدا می شود.

برترین دروازه‌بان، برترین مدافع، برترین بازیکن خط میانی، برترین گلساز، بازیکن اخلاق، پدیده فصل ( زیر 23 سال)، برترین مربی، برترین باشگاه( قهرمان) بهترین هیات فوتبال استان، اخلاق مدارترین باشگاه، برترین داور، برترین کمک داور، آقای گل، مرد سال فوتبال و همچنین درفوتبال بانوان نیز 5 بخش خانم گل، بهترین بازیکن، بهترین داور، بهترین کمک داور در این مراسم انتخاب خواهند شد.

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 189 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 23:45

طرفداری- شماره پیراهن بازیکنان منچستریونایتد در فصل آینده به شرح زیر خواهد بود. 

1 دخیا

2بیلی

3 جونز

4 مارکو روخو

7 ممفیس

8 ماتا

9 ابراهیموویچ

10 رونی

11 مارسیال

12 اسمالینگ

14 لینگارد

15 یانوزای

16 کریک

17 بلیند

18 یانگ

19 رشفورد

20 رومرو

21 هررا

22 مخیتاریان

23 شاو

24 فوسو منساه

25 والنسیا

27 فیلنی

28 اشنیدرلین

31 شواین اشتایگر

32 جانستون

33 مک‌نیر

36 دارمیان

38 اکسل توانزبه

43 جکسون

44 پریرا

48 کین

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 233 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 23:45

طرفداری- محمد مایلی کهن سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی شد.

به گزارش فارس، مایلی کهن امروز بعد از توافق با مدیرعامل باشگاه ملوان به این سمت انتخاب شد. او چهارمین سرمربی ملوان در یکماه اخیر است.

احمدزاده، پورغلامی، عزت الهی سه سرمربی انصرافی ملوان بودند.

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 188 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 22:44

کلاس کاری مورینیو و یونایتد بدجور باهم مچه. ای کاش که تایم بندی موریونیو و یونایتد بعد از سر الکس به هم میخورد تا این داستانها رو با مویس و فن خال نداشته باشیم.

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 198 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 22:44

طرفداری- قهرمان فصل گذشته سری آ، اردوی پیش فصل خود را در کشور استرالیا برگزار می کند و قرار است در چارچوب مسابقات چمپیونز کاپ در دو دیدار به مصاف تاتنهام هاتسپر انگلیس و ملبورن ویکتوری استرالیا رود. 

سرمربی یوونتوس، ماسیمیلیانو آلگری در این باره گفت:

همه از این خوشآمد گویی  و استقبال خوشحالیم. اینجا بسیار خوب کار کرده ایم و دو بازی و آزمون مهم مقابل ملبورن و تاتنهام برای آمادگی در فصل جاری پیش رو داریم. این دو بازی، جدای از نتیجه، ما باید شرایط خودمان را رفته رفته برای آغاز لیگ آنالیز کنیم. 

یوونتوس شنبه ساعت 13:30 به وقت تهران به مصاف تیم ملبورن ویکتوری خواهد رفت. 

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 207 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 22:44

طرفداری- زلاتان ابراهیموویچ یکی از بزرگترین نام های غایب در تور پیش فصل منچستریونایتد در کشور چین محسوب می شود. پس از پیوستن این بازیکن سوئدی به منچستریونایتد، کادر فنی جدید این باشگاه تصمیم گرفت زلاتان ابراهیموویچ 34 ساله را به دلیل حضور در رقابت های یورو 2016 - با وجود حذف زودهنگام سوئد از این رقابت ها - از حضور در تور پیش فصل معاف کند تا او بیش از سایر بازیکنان تیم وقت استراحت و گذراندن تعطیلات را داشته باشد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد، در کنفرانس مطبوعاتی امروز ژوزه مورینیو در شهر شانگهای، خبرنگاران از او درباره دلیل غیبت زلاتان ابراهیموویچ در چین پرسیدند و او در پاسخ اظهار داشت:

بهترین کت ها، کت هایی هستند که بر اساس اندازه شخص دوخته می شوند. کت های دوخته شده بهتر از کت هایی هستند که به یک مغازه می روید و آن را تهیه می کنید و ممکن است سایز بدن شما باشد یا نباشد. من درباره بازیکنان هم همین کار را می کنم. هیچگاه دو بازیکن عیناً مشابه هم را پیدا نمی کنید.

تصمیم من در مورد (غیبت) زلاتان (در تور پیش فصل)، نتیجه ساعت ها مطالعه، آنالیز و بحث با دستیارانم بوده است. با وجود این که او در یورو 2016، یک بازی زودتر از بازیکنان انگلیسی ام از رقابت ها خارج شد، اما شرایط او به کلی فرق دارد. بدن ها متفاوت است، ذهن ها متفاوت است و زمان بندی تعطیلات و چیزهایی که حتی آن ها را نمی دانید، و نباید هم بدانید، باعث تفاوت در شرایط بازیکنان می شود.

ما سعی می کنیم کت های دوخته شده ای را بسازیم که برای بازیکنانمان بی نقص باشند. در تیمی که در حال ساختنش هستم، هماهنگی بازیکنانی که در پست های عقب تر از مهاجم بازی می کنند برایم از اهمیت بیشتری برخوردار است. من باید نقشه تیم را از لحاظ دینامیک بازی تغییر دهم. در این میان، مهاجم تیم تکه آسانی برای کامل کردن پازل خواهد بود. 

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 207 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 21:40

طرفداری- یاکوب بلاژیکوفسکی، هافبک 30 ساله لهستانی علی رغم عملکرد خوبش در یورو 2016 به نظر نمی رسد که جایی در دورتموند داشته باشد زیرا در پست او بازیکنان زیادی حاضر هستند و علاوه بر آن ظاهرا کوبا در برنامه های توماس توخل جایی ندارد.

شایعات زیادی پیرامون آینده بلاژیکوفسکی وجود دارد. رسانه های لهستانی مدعی هستند که کوبا در آستانه انتقال به وولفسبورگ قرار دارد و به زودی این انتقال نهایی خواهد شد اما از سوی دیگر کیکر  ادعا می کند که هرتابرلین علاقه مند به جذب بلاژیکوفسکی است و قصد دارد  به صورت قرضی وی را به خدمت گیرد.

بلاژیکوفسکی فصل گذشته به صورت قرضی در فیورنتینا به میدان رفت اما در اکثر مواقع در این تیم نیمکت نشین بود.

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 196 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 21:40

به گزارش خبرنگار طرفداری، وریا غفوری، مدافع تیم استقلال، در حاشیه تمرین تمرین امروز تیمش گفت:

خداراشکر تمرینات خوبی را انجام می دهیم و اردوی خوبی را در ارمنستان برگزار کردیم. در شرایط آرمانی به سر می بریم و امیدوارم بازی اول مان را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا بتوانیم هوادارانمان را خوشحال کنیم.

وی ادامه داد:

برای آغاز بازی های لیگ لحظه شماری می کنم تا اولین بازیم را برای استقلال انجام دهم. سایر بازیکنان هم دوست دارند لیگ هر چه سریعتر آغاز شود تا به هماهنگی های لازم برسیم و نتایج خوبی را کسب کنیم.

غفوری خطاب به هواداران تیمش گفت:

تغییرات زیادی در تیم داشتیم و نیاز به زمان داریم که به هماهنگی لازم برسیم. امیدوارم با کمک شما بتوانیم استقلال خوبی را بسازیم.

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 195 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 21:40

به نظر می رسد سم آلردایس به قدری به نیمکت تیم ملی انگلیس نزدیک شده است که ساندرلند به دنبال جانشین وی باشد. منابع اسکای اسپورت از دیوید مویس به عنوان گزینه اصلی برای هدایت ساندرلند یاد کرده اند.

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 226 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 20:25

طرفداری- باشگاه چلسی آماده است تا با ارائه پیشنهادی 45 میلیون یورویی به لاتزیو، دو بازیکن این تیم - آنتونیو کاندروا و مارکو پارولو - را به خدمت بگیرد.

به گزارش سایت Football Italia، تقاضا برای بازیکنانی که در رقابت های یورو 2016 تاثیر بسزایی داشته اند، بسیار افزایش یافته است. در همین حال، آنتونیو کونته نیز مشتاق است که دوباره کاندروا و پارولو را در جمع شاگردان خود و این بار در استمفورد بریج ببیند.

به نظر می رسد انتقال مارکو پارولو به چلسی چندان سخت نباشد؛ ولی در حال حاضر رقابت سختی بر سر جذب آنتونیو کاندروا وجود دارد.پیش از این ناپولی با مبلغ 24 میلیون یورو به همراه مقداری پاداش تا آستانه جذب کاندروا پیش رفته بود؛ ولی کاندروا نتوانست با ناپولی به توافق شخصی برسد و این انتقال با شکست مواجه شد. اینتر دیگر باشگاهیست که به دنبال جذب آنتونیو کاندروا است.

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 195 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 20:25

اختصاصی طرفداری- از چند هفته دیگر رقابت های المپیک 2016 در کشور برزیل و به میزبانی شهر ریو دو ژانیرو آغاز می شود. بر آن شده ایم که مروری بر رشته های ورزشی این تورنمنت عظیم داشته باشیم.

تاریخچه

ورزش دو چرخه سواری یکی از قدیمی ترین ورزش های حاضر در المپیک است. این ورزش برای مردمان جهان رنگ و بویی آشنا دارد چراکه از کودکی درگیر دوچرخه بوده اند خصوصا در نیم قرن اخیر. دوچرخه یکی از وسایل حمل و نقل به حساب می آید البته بیشتر در قاره اروپا. این ورزش از اولین دوره المپیک مدرن یعنی سال 1896 در المپیک حضور داشته است. رقابت های دوچرخه سواری آن المپیک در 6 رشته و با حضور 19 دوچرخه سوار که همگی مرد بودند برگزار شد. ورزشکاران از 5 کشور در آن دوره حضور داشتند.

شرکت کنندگان از کشور های اتریش، فرانسه ، آلمان، بریتانیا و یونان بودند. در آن دوره و در این رشته فرانسه 6 مدال کسب کرد که 4 طلا در میان آن ها بود و یونان میزبان هم 4 مدال کسب کرد. یونان در آن سال 9 دوچرخه سوار داشت. آلمان 5 نفر. بریتانیا و فرانسه هرکدام دو نفر و اتریش 1 نفر. جالب اینکه اتریش با همان یک شرکت کننده 3 مدال کسب کرد که یکی از آن ها طلا بود.

در حال حاضر ورزش دو چرخه سواری در المپیک 2016 در 4 بخش برگزار می شود. بخش های ترک سایکلینگ یا سالنی و بخش جاده از دوره اول در المپیک بوده اند. بخش کوهستان از سال 1996 وارد تورنمنت شد و بخش بی ام ایکس(BMX) از سال 2008 وارد المپیک شد.

بخش بانوان از سال 1984 وارد ورزش دوچرخه سواری المپیک شد. در آن دوره بانوان در بخش جاده و در یک مسابقه با هم به رقابت پرداختند. بخش ترک یا سالنی نیز از سال 1988 برای بانوان وارد مسابقات شد. کانی کارپرتنز از آمریکا اولین قهرمان بانوان در رشته دوچرخه سواری در المپیک بود. لازم به ذکر است در برخی از مسابقات المپیک بانوان باید مسافت کمتری را نسبت به مردان طی کنند.

دوچرخه سواری المپیک 1896/ پل ماسون و لئون فلامنگ

دو قهرمان فرانسوی المپیک 1896 یونان

فدراسیون جهانی

اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری یا UCI  (The Union Cycliste Inteationale) اولین بار در سال 1900 در پاریس به وجود آمد و پایه گذار آن ها کشور هایی چون آمریکا، بلژیک، فرانسه، ایتالیا و سوئیس بود و به نظر در ابتدا برای مخالف با بریتانیا پدید آمد و بریتانیا تا سال 1903 به این اتحادیه ملحق نشد.  مقر این سازمان هم اکنون در کشور سوئیس است. اولین رییس آن هم امیلی بیوکلر از بلژیک بود که 22 سال بر مسند این سازمان بود. هم اکنون هم برایان کتکسون از بریتانیا رییس آن است او از سال  2013 بر این مسند است.

لوگوی اتحادیه یا فدراسیون جهانی دوچرخه سواری

4 رشته دوچرخه سواری در المپیک 2016 ریو
1- Track cycling

نکته قابل توجه در این مسابقات پیست است. پیست با زاویه 33 درجه نسب به سطح افق ساخته می شود. به این سالن ولودروم گفته می شود. این مسابقات در ولودروم المپیک ریو برگزار می شود.

ولودروم المپیک ریو یا سالن دوچرخه سواری المپیک 2016 ریو

Sprint یا سرعتی انفرادی

این مسابقه بین 2 تا 4 نفر برگزار می شود و رکابزنان باید 2 یا 3 دور در پیست بزنند.

Team sprint یا سرعتی تیمی

در بخش مردان سه رکابزن و در بخش دو بانوان دو رکابزن در آن حضور دارند و هر یک باید یک دور پیست ولدروم را در جلوی تیم خود رکاب بزنند.

یکی از جالب ترین رشته های المپیک است. سرعت حرکت رکابزنان در این رشته به سرعت حرکت یک موتور سوار که در جلوی دوچرخه سواران است بستگی دارد. دوچرخه سوارن حق سبقت گرفتن از موتور سوار را ندارند. این مسابقات در سال 1948 در ژاپن رواج یافت و در سال 2000 وارد المپیک شد و واژه کیرین در ژاپنی به معنای دوچرخه سواری است. این مسابقه در 2 کیلومتر انجام می شود. سرعت موتور سوار در ابتدا 25 کیلومتر بر ساعت است و در ادامه به 50 کیلومتر بر ساعت هم می رسد. وی حدود 700 متر مانده به پایان مسابقه از پیست بیرون می روند و دوچرخه سواران با سرعتی خارق العاده باهم رقابت می کنند.

Team pursuit یا تعقیبی تیمی

این رقابت ها برای مردان با 4 رکابزن و در 4 کیلومتر برگزار می شود و برای بانوان با سه رکابزن و در 3 کیلومتر. دو تیم حاضر در رقابت از دو طرف پیست و در دو جهات مخالف شروع به حرکت می کنند و باید سریعتر از تیم دیگر باشند. در المپیک 2016 بخش انفرادی این رشته به تنهایی وجود ندارد.

این رشته چیزی شبیه به چندگانه ها در دو ومیدانی است. که شمال شش مسابقه در خود است. اولین مسابقه حالت نرمال دارد که رکابزنان باید تعدادی دور را طی کنند و برحسب زمان رتبه بندی می شوند. مسابقه دوم تعقیبی انفرادی است. رقابت سوم مسابقه حذفی است که در 48 دور برگزار می شود و بعد از آن رقابت تایم تریل 1 کیلومتر مردان و 500 متر زنان است. و بعد از آن دور پروازی که تایم تریل 250 متر است و در نهایت مسابقه امتیازی که 30 کیلومتر برای مردان است و 25 کیلومتر برای بانوان. در 5 رقابت اول هر برنده 40 امتیاز می گیرد و نفر دوم 38 امتیاز و نفر سوم 36 امتیاز و تا آخر همینگونه. از نفر 21 ام به بعد تنها 1 امتیاز می گیرند.

2- Road cycling یا بخش جاده

در دو بخش تایم تریل و معمولی برگزار می شود.

دوچرخه سواری جاده در المپیک

مسابقه جاده

بخش جاده برای مردان شامل 241.5 کیلومتر است و برای بانوان 141 کیلومتر است و نفر اول برنده است.

تایم تریل جاده

این بخش رقابت با زمان است. مردان باید مسافت 54.5 کیلومتر را طی کنند و بانوان مسافت 29.8 کیلومتر را و نفری که بهترین زمان را داشته باشد اول می شود.

3- Mountain biking یا بخش کوهستان

این مسابقات در حالت کراس کانتری برگزار می شود و رکابزنان با دوچرخه های مخصوص از جا هایی مثل سنگ بالا می روند و کار هایی از این قبیل. این مسابقات در بایکینگ مونتین سنتر ریو برگزار خواهد شد.

دوچرخه سواری کوهستان

همان موتورکراس است اما برای دوچرخه ها. مسیر آن حدود 300 و 400 متر است و پر از است پرش با دوچرخه. این مسابقات در BMX Center  ریو برگزار می شود.

دوچرخه سواری بی ام ایکس یا BMX

رکوردداران مدال
بخش BMX مردان
نام ملیتطلانقره برنزمجموع
ماریس استرامبرگزلاتویا002
سم ویلیافبیاسترالیا0101
مایک دیآمریکا0101
بخش BMX بانوان
نامملیتطلانقرهبرنزمجموع
آنِ چاسونفرانسه1001
ماریانا پاخونکلمبیا1001
سارا واکرنیوزلند0101
بخش کوهستان مردان
نام ملیتطلا نقرهبرنزمجموع
ژولین آبسالونفرانسه2002
میگوئل مارتینزفرانسه1012
بارت برنخنسهلند1012
بخش کوهستان بانوان
نام ملیتطلانقره برنزمجموع
سابین اشپیتزآلمان1113
پائولو پتزاایتالیا2002
ژولیه برستفرانسه1001
بخش جاده مردان
نامملیتطلانقرهبرنزمجموع
آنری هنسندانمارک2103
راگنار مالمسوئد1113
گوستا پترسونسوئد0123
بخش جاده بانوان
نامملیتطلانقرهبرنزمجموع
ژنی کیپرلیفرانسه1214
لئونتین فن مورسلهلند3003
کریستین آرمسترانگآمریکا2002
بخش سالنی یا ترک مردان
نام ملیتطلا نقرهبرنزمجموع
کریس هویبریتانیا6107
بردلی ویگینزبریتانیا3126
بورتون داونینگآمریکا2316
بخش سالنی یا ترک بانوان
نام ملیتطلانقرهبرنزمجموع
آنا میرزاسترالیا2125
شوانگ گوچین0224
فلشیا بلانگرفرانسه3003
معرفی دیگر رشته های ورزشی المپیک 2016 در طرفداری

هر آنچه باید در مورد دو و میدانی در المپیک بدانید.

 هر آنچه باید در مورد بدمینتون در المپیک بدانید.

 هر آنچه باید در مورد والیبال در المپیک بدانید.

 هر آنچه باید در مورد وزنه برداری در المپیک بدانید.

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 197 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 20:25

اختصاصی طرفداری- در اولین بازی مرحله نیمه نهایی یوروی زیر 19 سال دو تیم ایتالیا و انگلیس به مصاف هم رفتند که ایتالیا حریف خود را شکست داد.

بازی در ورزشگاه کارل بنز اشتادیون شهر مانهایم برگزار شد. ظرفیت این ورزشگاه 27 هزار نفر است. این بازی در ساعت 12 به وقت محلی آغاز شد. کاپیتان تیم ایتالیا فیلیپو رومانیا بازیکن تیم یوونتوس بود و کاپیتان انگلیسی ها جوردن روزیتر بازیکن تیم گلاسکو رنجرز اسکاتلند.

ایتالیا در گروه اول مسابقات با آلمان، پرتغال و اتریش همگروه بود و با 5 امتیاز و به علت گل زده کمتر به عنوان تیم دوم به مرحله بعد رسید. ایتالیا در بازی اول آلمان میزبان را شکست داد. انگلیس هم در گروه دوم با تیم های کرواسی، فرانسه و هلند همگروه بود و با اقتدار کامل و کسب 9 امتیاز به عنوان تیم اول به نیمه نهایی رسید. قابل ذکر است هم ایتالیا و هم انگلیس جواز حضور در جام جهانی سال آینده در کشور کره جنوبی را کسب کرده اند.

ستاره بی بدیل تیم ملی ایتالیا در این بازی بازهم خوش درخشید. فدریکو دی مارکو بازیکن اینتر که قرضی در امپولی حضور دارد گل اول را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه شیر ها کرد.

دقیقه 60 بازهم دی مارکو هنرش را به رخ کشید و از فاصله 20 متری و از روی یک ضربه آزاد توپ را به تور دروازه انگلیس ها رساند. دی مارکو پیش از این در این تورنمنت 2 گل زده بود.

فدریکو دی مارکو

در دقیقه 85 توپ در هنگام دفع شدن به شانه های آلبرتو پیچی هافبک ایتالیا می خورد و به اشتباه وارد دروازه ایتالیا می شود.

هر آنچه باید در مورد یوروی زیر 19 سال (جام ملت های اروپای زیر 19 سال) بدانید

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 185 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 19:11

طرفداری- با وجود برگزاری دو جلسه، بپه ماروتا شب گذشته اعلام کرد که با منچستر یونایتد بر سر پوگبا هیچ تماسی نداشته است. مینو رایولا در پاسخ به اخبار نشریات فرانسوی، انگلیسی و گاتزتا دلو اسپرت مبنی بر تمام شدن انتقال در صفحه توییتر خود نوشت:

هیچ توافق نهایی ای بر سر پوگبا وجود ندارد. مزخرفات زیاد!

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 194 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 19:11

طرفداری- سرمربی، مدیر تیم، مربیان، مدیر رسانه‌ای و سایر اعضای کادر‌فنی تیم فوتبال پدیده خراسان عصر امروز  (پنجشنبه) با حضور در هیئت فوتبال خراسان رضوی قرار دادهای خود را ثبت کردند.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پدیده خراسان، براین اساس محمدرضا مهاجری سرمربی، مجتبی سرآسیایی مدیر تیم ،مصطفی صداقت، حسن بادامکی، آرمن گلبوداغیان و عماد مهاجری مربیان، هاروت ابراهیمیان مربی دروازه‌بانان، علی اعظم پزشک، جواد طاری بخش مدیر رسانه‌ای و سخنگو و مهدی صبوری تدارکات این تیم قرار دادهایشان را به صورت رسمی به ثبت رساندند.

تیم فوتبال پدیده خراسان در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر سه‌شنبه هفته آینده به مصاف سپاهان خواهد رفت.

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 183 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 19:11

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 188 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 17:11

طرفداری- تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به طور رسمی پس از تعویض مدیرعامل و نشستن مصطفی آجرلو بر صندلی ریاست باشگاه وارد بازار نقل و انتقالات شد و روی هم رفته یکی از فعال ترین تیم ها در این برهه حساس و پر هیجان بود. سرخ پوشان تبریزی که سیاست این فصل شان جذب بازیکنانی بود که هواداران نظر مثبتی روی آنها داشتند، موفق به جذب بازیکنانی چون محمد ابراهیمی، کرار جاسم و لوسیانو ادینیویی شدند که حضورشان در تراکتورسازی می تواند متضمن حضور پرشور هواداران در ورزشگاه باشد. در این مطلب عملکرد نقل و انتقالاتی تیم فوتبال تراکتورسازی را به طور کامل مورد بررسی قرار داده ایم پس برای آگاهی از رفت و آمدهای نقل و انتقالاتی تیم تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات با ما همراه باشید:

 بازگشت ستاره های محبوب

مصطفی آجرلو که پس از انتخابش به عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی وعده داده بود که بر اساس خواسته هواداران تیم را اداره خواهد کرد برای عمل کردن به این وعده در قدم اول اقدام به جذب بازیکنانی کرد که زمانی در تراکتورسازی حضور داشته و جزو محبوب ترین های این تیم به شمار می رفتند.

محمد ابراهیمی، اف 14 سکوهای یادگار امام اولین خرید آجرلو در راستای تحقق وعده هایش بود که به شدت با استقبال هواداران مواجه شد. ابراهیمی 31 ساله که در پایان لیگ چهاردهم پس از سال ها بازی در تیم تراکتورسازی از جمع سرخ پوشان جدا و راهی گسترش فولاد تبریز شده بود پس از درخششی خیره کننده در این تیم بار دیگر به تیم محبوب خود بازگشت تا به وعده خود که بارها اعلام کرده بود بار دیگر به تراکتورسازی بازخواهد گشت، عمل کرده در لیگ شانزدهم با لباس تراکتورسازی به میدان برود.

جاسم کرار، هافبک 29 ساله عراقی که با حضور در تیم تراکتورسازی به فوتبال ایران معرفی شده بود پس از سال ها دوباره به این تیم بازگشت تا خاطرات روزهای شیرینش را در تبریز به همراه هوادارانی که بیش از هر جای ایران او را دوست دارند، تکرار کند. کرار که در سال های ابتدایی حضور تراکتورسازی در لیگ برتر به این تیم پیوسته بود در مدتی کوتاه به یکی از محبوب ترین بازیکنان تراکتور در بین هواداران تبدیل شد و این محبوبیت به حدی تداوم داشت که چند هفته پیش اولین روز حضور وی در تمرین تراکتورسازی بیش از ده هزار نفر هوادار را به زمین تمرین اختصاصی سرخ پوشان کشانده بود.

و اما خبری که بیش از هر خبر دیگری می توانست هواداران تراکتورسازی را در فصل نقل و انتقالات شاد کند، خبر پیوستن لوسیانو ادینیوی برزیلی به این تیم بود. ادینیو که در لیگ چهاردهم با لباس تیم تراکتورسازی به هیچ دروازه بان و مدافعی رحم نمی کرد با سهل انگاری مسئولان وقت این تیم در لیگ پانزدهم از جمع سرخ پوشان جدا شد تا این تیم در غیاب وی یکی از ضعیف ترین فصل های خود را در خط حمله تجربه کند. حال لوسیانو ادینیو پس از یک سال بار دیگر به جمع تراکتورسازان پیوسته و بار دیگر به دنبال تکرار گلزنی های خود در این تیم است.

دو ستاره سرخ از پایتخت

تراکتورسازان برای تقویت خط دفاعی و هافبک خود دو بازیکن سرشناس را جذب کردند که جزو ستاره های تیم پرسپولیس در فصل های اخیر بودند.

محسن بنگر مدافع و کاپیتان تیم پرسپولیس در لیگ پانزدهم پس از اینکه متوجه شد جایی در تیم فصل آینده برانکو ندارد راهی تبریز شد و بعد از توافق با مسئولان تیم تراکتورسازی به این تیم پیوست. بدون شک حضور بنگر در تبریز و پیوستنش به تراکتورسازی یکی از عجیب ترین اتفاقات ممکن بود که در ابتدا بازخوردهایی نیز به دنبال داشت ولی آرام آرام جو به گونه ای پیش رفت که هواداران تراکتورسازی خیلی زود این مدافع 37 ساله را جزئی از تیم شان دانسته و به حمایت از او پرداختند.

محمد نوری هافبک 33 ساله تیم پرسپولیس بین سال های 89 تا 94 سال گذشته به تیم المسیمیر قطر پیوست و پس از گذراندن فصلی ناموفق در این تیم بار دیگر به فوتبال ایران بازگشت و در حالی که انتظار داشت با پیشنهاد پرسپولیسی ها مواجه شود پس از عدم دریافت پیشنهاد از سوی این تیم سراغ گزینه های بعدی رفت و از میان آنها تراکتورسازی را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد.

حفظ ستاره محبوب سکوها

سینا عشوری که به طرز عجیبی به یک باره تبدیل به محبوب ترین بازیکن روی سکوهای یادگار امام تبریز تبدیل شده بود پس از اتمام دوران خدمت سربازی اش به تیم سابق خود ذوب آهن بازگشت. هواداران تیم تراکتورسازی که به شدت خواهان بازگشت وی به تیم شان بودند از آجرلو درخواست کردند که این کار را برایشان انجام دهد و مدیرعامل تراکتورسازان نیز پس از مذاکراتی فرسایشی و طولانی سرانجام موفق به جلب رضایت ذوبی ها برای صدور رضایت نامه عشوری شده و این بازیکن را به تراکتورسازی بازگرداند.

تمدید قرارداد بازیکنان کارامد تیم

یکی از پروژه های نقل و انتقالاتی تیم تراکتورسازی برای لیگ شانزدهم حفظ چند بازیکن کارامد بود که حضورشان در تیم از لحاظ فنی و روانی بسیار ارزشمند بود و کادر فنی نیز آنها را جزو برنامه های فصل آینده خود دانسته بودند. مهدی کیانی، محمد ایرانپوریان و خالد شفیعی سه بازیکنی بودند که قراردادهای خود را با تیم تراکتورسازی تمدید کردند تا همچنان با پیراهن این تیم در بازی های لیگ برتر حضور یابند. تمدید قرارداد فرزاد حاتمی، مهاجم موفق نیم فصل دوم لیگ پانزدهم تراکتورسازان یکی دیگر از اقدامات مثبت باشگاه در این زمینه بود.

سایر خریدها

علیرضا رمضانی هافبک جوان تیم استقلال تهران که با  پیشنهاد رسمی تراکتورسازان مواجه شده بود نسبت به این پیشنهاد نظر مثبت از خود نشان داده و پس از فسخ قراردادش با آبی پوشان پایتخت راهی تبریز شده و به عضویت تیم تراکتورسازی در آمد تا به خط هافبک این تیم انرژی و روح جوانی تزریق کند.

شهرام گودرزی هافبک 29 ساله اهل استان فارس که فصل گذشته روزهای نه چندان درخشانی را در گسترش فولاد پشت سر گذاشت پس از اتمام قراردادش با این تیم با درخواست تراکتورسازان مواجه شده و پس از مذاکره با مسئولان این تیم قراردادی دو ساله را با سرخ پوشان شهر تبریز امضا کرد.

سعید مرادی مدافع و کاپیتان فصل گذشته تیم پارسه تهران از دیگر خریدهای تیم تراکتورسازی برای لیگ برتر 95-96 بود. این مدافع که فصل خوبی را با پارسه سپری کرده بود پس از اتمام قراردادش با این تیم با یک پیشنهاد خوب از تراکتورسازی مواجه شده و به این تیم پیوست تا این بار حضور در لیگ برتر را با سرخ پوشان تبریزی تجربه کند. 

جذب سه بازیکن جوان و تغییر در سیاست جذب بازیکن سرباز

سهیل صالحی بازیکن جوان فصل گذشته نفت و گاز گچساران، عارف آقاسی بازیکن 20 ساله فصل گذشته تیم فولاد نوین اهواز و هادی محمدی مدافع 25 ساله فصل گذشته ذوب آهن سه بازیکنی بودند که در کنار ستاره هایی که در بالا اشاره شد به تیم تراکتورسازی پیوستند. 

لازم به ذکر است که از میان این سه بازیکن، محمدی و آقاسی به عنوان بازیکن سرباز به تیم تراکتورسازی پیوسته اند و همان گونه که مشاهده می کنید از خرید ستاره های سرباز که منتقدان بسیاری داشت خبری نیست و این بار تراکتوری ها قصد دارند برای پر کردن سهمیه سرباز خود به جای ستاره ها سراغ بازیکنان جوان و آینده دار بروند.

نگاهی به لیست بلند بالای جدا شده های تراکتورسازی

تراکتورسازی همان گونه که در مطالب فوق خواندید بازیکنان بسیاری را در فصل نقل و انتقالات به خدمت گرفت و فعالیت چشمگیری در این زمینه داشت اما در سوی مقابل سرخ پوشان تبریزی تعداد زیادی از بازیکنان سرشناس خود را نیز پس از پایان لیگ پانزدهم از دست دادند.

بختیار رحمانی، شجاع خلیل زاده و علی حمودی سه بازیکن سرباز تیم تراکتورسازی بودند که پس از پایان دوران خدمت شان از این تیم جدا و به ترتیب راهی تیم های استقلال تهران، سپاهان و پیکان شدند. 

آگوستو سزار، آلویس نانگ، کارلوس کاردوسو و ایان رمزی چهار بازیکن خارجی فصل گذشته تیم تراکتورسازی بودند که با توجه به اعلام عدم نیاز امیر قلعه نویی قراردادشان تمدید نشد و تراکتورسازی را ترک کردند.

ایوب کلانتری، فردین عابدینی و مسعود همامی سه جدا شده دیگر تیم تراکتورسازی در بازار نقل و انتقالات بودند.

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 210 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 17:11

ویدیو؛ ورود مارکو پیاتسا به تورین
سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 148 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 17:11

طرفداری - پائولو دیبالا که همراه با یوونتوس در تور پیش فصل استرالیا حضور دارد از رفتن پوگبا و همچنین امکان آمدن هیگوایین به یوونتوس بی اطلاع است.

یوونتوس با پیشنهاد جدی منچستر یونایتد برای پوگبا مواجه شده است و از طرفی هم سعی دارد گونزالو هیگوایین را به ترکیب تیمش اضافه کند.

پائولو دیبالا در این خصوص به Tutto sport گفت:

فکر می کنم خود پوگبا باید در این باره تصمیم بگیرد. یوونتوس تیمی است که رهبران زیادی در آن وجود دارند و من آخرین کسی هستم که می توانم در این باره نظر بدهم. من نمی توانم به پوگبا توصیه ای کنم. او بازیکن فوق العاده بزرگی است و خودش باید تصمیم بگیرد که می خواهد چه کاری انجام بدهد. من فقط می توانم بگویم از بازی کردن در کنار او بسیار لذت می برم و هیچکس در تیم دوست ندارد که پوگبا از یووه جدا بشود.

دیبالا در خصوص هیگوایین نیز گفت:

می دانم که در ایتالیا صحبت هایی در این مورد وجود دارد اما من رسانه ها و شبکه های اجتماعی را نمی خوانم و فقط به فکر تمرینات پیش فصل هستم و برای من هیچ چیزی مهمتر از این وجود ندارد. من و هیگوایین دوستان بسیار خوبی برای هم هستیم و من با او در تماس هستم. افتخار می کنم که در تیم ملی آرژانتین همراه او بودم. هرچند هرگز در کنار هم بازی نکردیم و من به عنوان جانشن او وارد بازی شده ام. 

چندی پیش آلگری عنوان کرد که یوونتوس یکی از قدرت های اروپا است.

دیبالا در این باره نیز گفت:

ما یکی از بهترین تیم های دنیا هستیم. این چیزی نیست که فقط من بگویم. بلکه این چیزی است که ما فصل گذشته آن را به خوبی نشان دادیم. در ایتالیا چندین سال است که قهرمان می شویم و می خواهیم این عنوان را باز هم تکرار کنیم. 

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 185 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 15:16

طرفداری- اظهارات اخیر وندا نارا وضعیت پر تنشی را در خصوص وضعیت مائورو ایکاردی ایجاد کرده و حتی وی روز گذشته برای مذاکره با آرسنال به لندن سفر کرد. مائورو ایکاردی، کاپیتان 23 ساله اینتر در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت، به نوعی این شایعات را رد کرد و خود را یک "اینتریستا" دانست:

من این جا هستم و در اینتر خوشحالم وهمیشه این را گفته ام. اینتر تیم من است و من تا سال 2019 با آن ها قرارداد دارم. تلاش می کنم تا سطح بازم ام را ارتقا دهم و گزینه های جدیدی را برای مربی فراهم کنم.  تمام خانواده من در شهر میلان خوشحال هستند. من  از زندگی در این شهر خوشحالم و هیچ گاه این مسئله را پنهان نکرده ام. وندا و بچه ها نیز همین طور. میلان خانه ماست و این دلیلی است که وندا با باشگاه در ارتباط است. ما به دنبال یافتن یک راه حل هستیم. وندا یک مدیر برنامه درجه یک است و کارش را به خوبی انجام می دهد.

ایکاردی در پاسخ به این سوال که آیا شایعات ادامه دار پیرامون او در بازار نقل و انتقالات بر روی او تاثیر منفی دارد، گفت:

صادقانه بگویم، نه. من فردی حرفه ای هستم و آن چیزی را که باید انجام دهم را انجام می دهم. فکر می کنم که به خوبی در زمین و تمرینات کار می کنم. فصل قبل به شکلی بد و با مصدومیت ران به پایان رسید. اکنون از نظر بدنی در شرایط خوبی هستم و به دنبال بهبود شرایط خود هستم که این امری طبیعی است. علاقه ای به دنبال کردن شایعات ندارم و چیز هایی که در رسانه ها و روزنامه ها مطرح می شوند برایم اهمیت ندارند. اما چیزی که می خواهم همه آن را بدانند این است که من می خواهم در اینتر بمانم و در این جا خوشحال هستم.  وقتی که اینتر مرا خواست، من می خواستم خودم را اثبات کنم و هنوز آن هدف تغییری نکرده است. در فصل اول حضورم به لیگ اروپا رسیدیم. در فصل دوم آن را از دست دادیم و در فصل گذشته بازهم به لیگ اروپا رسیدیم و می خواهیم همچون قهرمانان در این مسابقات حاضر شویم. پوشیدن لباس سایر تیم ها؟ راستش را بگویم، من یک اینتریستا هستم. من طرفدار اینتر هستم و نراتزوری را دوست دارم. پیوندی قوی میان ما وجود دارد.  فوتبال تجارتی است که هر چیزی در آن ممکن است اما من کاپیتان اینتر هستم و هدف من قهرمانی با این تیم است و می خواهم این هدف را محقق کنم.

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 192 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 15:16